Blask w mroku

Ostatnio zająłem się twórczością na większą skalę i jakoś nie mam kiedy pisać zwykłych postów na bloga. Ten nie będzie wyjątkiem.

W następstwie pierwszej publikacji "Angelonu", otrzymałem wiele cennych porad i uwag, które postarałem się jak najlepiej wykorzystać. Poniżej znajdziecie efekt mojej mozolnej, wielogodzinnej pracy nad wprowadzaniem poprawek do pierwszego rozdziału przyszłej (mam nadzieję) powieści.

Zmieniło się wiele - najbardziej w oczy rzuca się nowy tytuł rozdziału. Następnie, nowe imiona bohaterów, zupełnie zmienione nazwy geograficzne (teraz mają one swoją genezę, która w przyszłości może zostanie wyjaśniona, mniej lub bardziej szczegółowo), nowe wątki oraz rozbudowane te, które zaistniały już wcześniej. Poza tym, mniej widoczne, ale równie ważne, poprawki "literówek", gramatyki i stylu.
Wszystko po to, by się lepiej czytało, a historia mogła się dalej toczyć :)

Zapraszam do lektury!

Komentarze